Mutsuz Mrblar gebelik zehirlenmesi yasayan anneler var mi internette soyle bi goz gezdirdim bende hepsi mevcut yardiminiza ihtiyacim var
Bsra0534 Mutsuz tansiyon yüksekse idrarda protein varsa çözümü acil Doğum ihmal etmeyin lütfen. Doktorunuza danısın
Sengulkrgz Mutsuz inteenetten tani konulmaz.Bende zehirlendim 1 ay tarihi gecmis bir urun yemistim kusma ile attim tabiki supheleriniz varsa lutfen doktora gidiniz...Ciddi bir durum cunku sirf bu yuzden 2 gun hastanede yattim
halisemzrk Bende burada bekliyeyim benimde ensemden çok kötü ağrı giriyo başım dönüyo sanki başım vücuduma ağır geliyo çok kötüyüm 😞
birdirbir Acil doktorunuza bilgi verin. Göz ardı edilemeyecek kadar ciddi bir konu. Gebelik zehirlenmesinin tek çaresi doğumdur. Sürekli tansiyon takibi yapmanız gerekir.
Bsra0534 Mutsuz benimde 20 haftamda tansiyonumu yükseldi ama idrarda temiz çıktı doktorum direk gel demişti yüksek tansiyon kötü
Mutsuz Bsra0534 tamam veririm duaya ihtiyacim var psikolojiktir ins elim ayagimda uyusma var bu ay 5 kilo almisim elim yuzum sis basimda agri oluyor ara ara
Mutsuz Semisko ben onceden yasadigim icin inanin yabanci gelmiyor el ayak hissizligi var gorme bulanikligi vs doktorumu bekliyorum sagolun