elmdmr
Çok geçmiş olsun canım.Bu rahim ağzı kısalığı rutin kontrollerde görünmeyen bir şey galiba hep karından bakıldığı için?Önemli olan anne adayı olarak yeni bir gebeliğe senin hazır hissetmen.Artık sorunun ne olduğunu da biliyorsunuz.Önlem alınır,yaşamazsın bir daha Allah’ın izniyle.Bir arkadaşıma doktor sağlıklı bir doğum elde edince ancak kaybını unutacaksın demişti benzer bir durumda.1,5 yaşında oğlu var şimdi.Unutma değil tabi ama iyi geldi ona.İnşallah en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik yaşarsın sen de 🙏🏻🌷