Esrakyatc Doğum yapalı 10 gün oldu sorularınız varsa cevaplayayım😊 hamileyken insan en ufak ayrıntıyı bile merak ediyor çünkü
Reykzy Esrakyatc ağrı sancı oldu mu dikişli kısım ne durumda vede karında şişlik çok mu kanama çok mu?
Esrakyatc Serifeokce canım Allah yardımcın olsun ilk 3 gün zor sonrasında bilmiyorsun sezeryandan sonra bol bol yürümeye çalış ben öyle erken toparladım
Esrakyatc Selvozge spinal oldum çünkü zorunlu sezeryan durumundaydım ben değil doktorum böyle istedi genel anestezi çok eskide kaldı artık dedi
Esrakyatc Mutluhamis Doğuma 75 kilo ile girdim 10 gün geçti şu an 66 kiloyum 😊 Doğumdan çıktıktan sonra ama 5 kilo bile vermemiştim sonraki günlerde gitti
Esrakyatc Haticecinar evettttt hemfe bayağı ama başınızda anestezi uzmanı oluyor o size sık sık soruyor bulanıyor deyince hemen iğne vuruyot damar yolundan içiniz rahat olsun o konuda
Cigdm Esrakyatc fetih Hanay mi yaptırdı doğumunu ,korse kullanımı hakkında birşey dedimi doğum sonrası çok ağrın oldumu korse taka bilirmiydin çok sordum ama kusura bakma canım çok merak ediyorum