[silindi] birebir aynısını aldım ve kullanıyorum. Bebeğim şu an 1.5 aylık. Çok memnunum üründen. Yanibasimda yüz yüze uyuyoruz. İyi ki almışım diyorum. Tek eksi yani çekmeceli olmayışı. Kıyafetleri için dolap aldıysanız veya başka koyabileceginiz yer varsa o da çok sorun değil.