Beyzz6 Şimdi Allah izin verirse benim önümüzde ki hafta kontrolüm var tam 11+6 gün oluyor o gün devlet hastanesine gidiyorum cinsiyet belli olur mu acaba? Eğer söylemezlerse özele gitsem söylerler mi ? Ilk gebeliğim ondan çok meraklıyım🙈
Minikfasulye Beyzz6 cok kucuk daha kesin diyemez canm bide devlet bildigim kadaryla 15 haftadan once soylemiyo ben ozelde 13+1 de kizim olcagini ogrendm 24 deyiz hala kiz 😄umarim degismez 😊
DidemYldrm Beyzz6 devlet Hastanesi 16 hafta ya kadar söylemez ben özelde 12 hafta da öğrendim 13 haftada da net olarak öğrendim
duygubezgin Ben özele gidiyorum 12 haftalığım ikili testi dün yaptırdım %80 kız dedi doktorun tecrübesine göre değişir yada tahmini söyleyebilir ama yanılma payı var da diyebilir 🙂
Handeberkay Canım yanılma payı çok yüksek olur banada o haftalarda erkek dedi ama sonra kız olduğunu öğrendim