emircagandestan Kizlar tam 33 haftalik hamileyim dün nstt ye girdim sanci yoltu fakat tansiyonun 16 çıktı ..zaten tansiyon ilacı kullanıyorum ana en fazla13e8 çıkıyordu.dr idrar istedi bide kan ama birşey çıkmadı..baba istersen bir gün yatiralim takip edelim dedi ama bende iki küçük çocuğum evde dedim bakacak kimse yok.doktor da o zaman evde olc yüksek gelirse mutlaka gel dedi.bu arada kilosu 2.600 dedi.bende aslında korktum bi de yatsı verildi hadi eerken sezeryane alirlar die..bubarada insulinde kullanıyorum gebelikbsekeri vardı..siz neler yapıyorsunuz bu durumda tansiyonu ne dudüşürür
Bsra0534 emircagandestan benimde 20 haftada yükseldi tuzu felan kestim. Düzeldi şükür şekerimde var ama ünsiline kullanmıyorum dikkat ediyorum ölçmüyorumda. Rabbime emanetler