aysu2015 Kızlar Merhaba 37+3 haftaligiz bugün kontrolde bebeğin suyunun biraz az olduğunu söyledi doktor pazartesi yeniden gel ddii bende normal yapabilirim dimi bi engel değil diye sordum su yinede azalmış olursa ve açılman yoksaa sezeryan yaparız çünkü açılmayı beklemek bebeği tehlikeye sorar ddii ben anlayamadım önce suni denenmesi gerekmiyor muu ?? Başına gelen var mii acaba ???
Sibelclskn3 aysu2015 acıman Yoksa suni veremezler ki en azan bir iki cm açıklık olması lazım canım doktorunu dinle sen yinede
Busra280607 aysu2015 canım bende 36 haftalıgım benımde suyum azalmıs doktor bol su ıc 2 gün sonra gel dedi suan hep su içiyorum pazartesi kontrole gidicem suyun dahada azalmıs olursa doğum baslatırız dedı suni veririz olmazsa sezeryana alırız dedı bende sende bol su iç
aysu2015 Sibelclskn3 anladm canım, ne biliyim direk sezeryan olarak söylemesi canımı çıktı, umarım daha çok azalmaz suyumuz pazartesiye kadar Teşekkür ederim cevabın için
Sibelclskn3 aysu2015 havuç suyu iç sabah akşam suyu çoğalır insallah birde merdiven in çık sıcak suya otur canım pilates topun varsa üstünde zıpla insallah açılman olur kendiliğinden
aysu2015 Busra280607 anladm canım, işte bende o yüzden diyorum suni denemeden direk sezeryan demesine kafam takıldı umarım seninde suyun düzelir teşekkür ederim cevabın için