Gulhan ben varım.. 3 ay boyunca ara ara kanamalarım oldu. 15 gün rapor aldım evde yattım. Yatsam da kanama oldu, kalkıp gezsem de.. Kanama alanı göremiyorum dediği de oldu, kese etrafında kanama alanı gördüğü de..
İğne vuruldum kanamanın ardından.. İlaç kullandım sürekli..
Son haftalara doğru kanama olsa da doktora gitmiyorum çünkü alışmıştım. En son 14. Haftamda oldu bir daha olmadı. Bugün 34. Haftamızdayız