Dgrm16 aynen soguk biraz ama her gittiğimde dahada sıcak oluor.. Sorulara güzel güzel cevap verior. Tavsiye üzerine gittim. Normal dogumu destekleyenlerden dediler. Hani hemen sezeryana kaçmıormuş kimi doktor kolayına geleni yapıor cunkü.. İnş dogumum güzel geçer.