Seydos Yoğun akintim var hanımlar, böyle bir durumla karşılaşan varmı? Beyaz ve sümüksü oluyor bazen...
bebekteyaparimkariyerde Seydos o bende en başından beri vardı halada var normal herşeyin yolunda olduğunun göstergesi.saşıntı yada renginde koyulaşma yoksa sorun yok demişti doktorum
Aysunaydgn Bende de oluyo ama ben akıntının su mu inanın anlamıyorum okadr yoğun yani çamaşır dayanmiyo su kaçağı olsa sizce belli olur mu ultrasonda filan
Seydos Aysunaydgn belli olur herhalde bende de aynı sekilde bi bakıyorum çamaşırım ıslanmış korkuyorum umarım korkulacak birşey yoktur ya
Bsra0534 Seydos kaslar gevşedikçe olabilir demişti rengi yeşil felan olunca enfeksiyon oluyor bana normal demişti. Kaşıntı koku varsa doktoruna danış bence.
Bsra0534 Seydos Suyunuz sızsa kontrllerde belli olur illaki. Doktorunuz der azalmış diye. Öyle şeyler düşünmeyin bence. 😌 sağlıkla gelsinler inşAllah
Seydos Bsra0534 koku vs yok da sadece beyaz akıntı burada okumuştum beyaz da oluyor nişan diye ondan korktum 😑
Seydos Mucizembenim benimde öyleydi ilk aylar sancim coktu geçti tekrar oluştu yine geçmişti demekki tekrarlamış sirkeli su fayda ediyor bide ılık su canım ben suyla atlattım hep
Mucizembenim Seydos sirkeli su içenler varmış duydum ama benim mide sorunum da olduğu için cesaret edip içemiyorum 😣
Seydos Mucizembenim taharet yap canım ılık sirkeli suyla bende içemem midem bulanır doktor sirkeli suyu tavsiye etmişti
Mucizembenim Seydos bu arada ılık suya demişsin canım da ölçüleri ne olcak kaç damla ya da kaşık sirkeyi suya dökim