Minaacit Cerencan batmalar rahim büyüdüğü icin oluyor. Bebek hareketleri ilk başlarda damar atması gibi hissediyorsun. Yani damarini en cok hissettiğin noktaya bastir 😀 ayni hissin bir iki kat fazlasını hissediyorsun 😃
Cerencan Minaacit aaaa evet haklisin karnimda pit pit atan kalbini hissedebiliyorum ara sira zaten 🙂))) rahim buyudugu icinmis.demekki su haftada gecsin ins yavas yavas tadini cikartmaya baslayacagim 😋
Cerencan Zera_ER genelde sol tarafi daha cok seviyor benimki hep.sola dogru yogunluk nedense 😁😁 yatarken donuslerde falan hep sola agirlik resmen diyor o tarafa yat hahaha yer etmis kendine anlicagin😋😋😋😋
birminikannesi Cerencan o zaman allah kolaylik versn 😁 geceleri uykuyu cok ararsiniz ben gibi 😁 erkekler kiza gore daha hareketli ve sert oluyor 😁 benimki de erkek ❤
Neriman-mom Cerencan bende de erkek 17 haftadayım gun sayıyorum haraket edecegı gun ıcın. Sızde ilk ne zaman başladı kıpırdamaya