RojbinAydemir 4 aylık gebeyim ve ayaklarım çok şiş bi bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi acaba hanımlar.
doganursezmag RojbinAydemir ayak şişmesi için erken bir dönem çok mu tuzlu tüketiyorsunuz tansiyonunuz normal mi?
espalp RojbinAydemir benim de 4 aylık ve şiş sürekli ayaklarım 🤷♀️ Bütün gün ayaktayım haftada 30 saat dersim var ben ona yoruyorum 🤷♀️
RojbinAydemir doganursezmag tansiyonum normal tuzda atmıyorum ekstra yemeklere bende erken diye düşünüyorum
espalp RojbinAydemir öyle ama başka türlü ders anlatamıyorum. Az kaldı neyse ki Okulların kapanmasına. Eve gider gitmez soğuk suyla ayaklarımı yıkayıp yükseğe uzatıyorum şişlik azalıyor 🙏🏻
Tam1leydi RojbinAydemir benim 2 gebeliğimdedr ayaklarım ellerim hep sisti ve hıc bi sorun olamamasına ragmen oladabiliyor tahlilleriniz temizse düsünmeyin