edagoktug53 Merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim. İki gündür afedersiniz ishalim aksam acile gittim kan ve idrar verdim ikisindede enfeksiyon cıktı. Acildeki doktor gebe oldugun için bişey yapamayız dedi. Merkezede 3 saat oturdugum yer napmam gerek daha önce böyle bişey yaşayan varmı bebeğe zararı varmı 😟😟😟
Htckyvz edagoktug53 canım benimde enfeksiyon çıktı idrarda fitil verdi Ayıptır söylemesi yoğurt gibi aktı gitti çok önemli bişey bu çocuğa geçerse kötü sonuçları var düzgün bir doktora git bence
hunilimom edagoktug53 34 haftalık bende akintim arttı benimde ilaç verdi doktorum bebeğe geçme olasılığı olur bebek etkilenir allah korusun canım bol su tüket hemen bi doktora görün
Doga_deniz edagoktug53 ben de durdum durdum 37 haftada iltihap kapmışım😅 doktor antibiyotik verdi bi hafta kullandım yarın gidicem tekrar doktora ama geçti yani belli
anapanda12 Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi🤲🏻, bir bilgim yok üstte kalsın
Minikomom Benim de beyaz kanımda ve ıdrrımda ıltıhap vardı antibiyotik ılac ve ıltıhap ıcın philoseptyl diye bır ılac verdı bunu doguma kadar kullanacaksın bu iltihabı bitirmemız lazım dedı doktor. Bol su ıcıyorum idrar rengi cok acık olmalı dedı. Ve nerdeyse gunde 4 5 kez ıc camasırımı degısıyor um. Sız de dıkkat edın ınsallah gecer
edagoktug53 Minikomom bende ishal var suan ondan kaynaklımı acaba. Bol su içmeye gayret ediyorum bende iniallah gecer 😔
Minikomom edagoktug53 bilemem ki sebebini de bilmiyorum neden oluyor. İnşallah canım Rabbım sıfa versin hepimize bebeklerimze
Doga_deniz edagoktug53 erken doğumu tetikler dedi canım sef diye bi antibiyotik verdi 1000 mg. Değerleri hatırlamıyorum ama ben belirtilerden anlamıştım zaten iltihap olduğunu idrarda da çıktı
Mturan Kızlar akıntınız nasıl oluyor enfeksiyonda ? Benm eritrosit 30 gözukuyor bol su iç dedi ama akıntım var tuhaf gelyor kremsi gibi sarı gibi rengi böyle mi sizinkide
Gamzeemrmrt Bnmde enf cıktı surekli iç çamasırımı degıstırdıgım halde akıntım bıle yoktu üşüttüm sanırım antıbıyotık verdı ama bılmıyorum😌