Gozde19 Arkadaşlar merhaba ikili testte beta hcg sonucuna göre cinsiyet tahmini yapılıyormuş eğer 50den yüksekse kız 50den düşükse erkek diyorlar doğruluk payı var mı bilmiyorum konu hakkını bilgisi olan yazabilir mi gerçekten tutuyo mu böyle ?