NurdanHakan Dört gündür cok zor yutkunuyorum limon içiyorum kaynatıp süt bide nane şekeri bal ama geçmedi dört gün oldu ve hala aynı seviyede ne yapsam Öner’iniz var mı yatmak bile istemiyorum uyuyup uyanınca iki üç saatte kendime gelemiyorum boğazımın kuruluğundan fazla su tüketiyorum ama kuru bir öksürük sardı önerilerinizi bekliyorum
shdemir NurdanHakan Valla benimki her gün balla süt icerek gecti canım. Zor gecti ama nane limon ılık su böyle seyler malesef baska bisey ic diyemiyorum😏
Tugceates NurdanHakan ben Yeni atlatıyorum canım limonlu ballı sıcak su içtim hergün portakal kivi bol limonlu tavuk suyuna çorba bana çok faydası oldu geçmiş olsun inşallah hemen atlatırsın
AyeKantar NurdanHakan aynen bende öyleydim ne yapsam geçmedi 1 hafta uyku uyuyamadım boğazım kuruyordu sürekli yutkunamıyordum malesef bişeyde içemiyoruz bol bol sıcak içeçek için
OyaDrdnc NurdanHakan bende aynı durumu atlattım sayılır keçi boynuzu nu kaynatıp içebilirsin yada özü satılıyo pekmez gibi sabah ve gece iç çok iyi geliyo
NurdanHakan shdemir Bunları yapıyorum ama ilerlemem Hale’n yok sanırım mecbur bi Kaç gün daha kalacak vucudumdada Bu durum
Albevna_ 1 yemek kaşığı bal 1 tatlı kaşığı zencefil tozunu karıştır. Sabah kalkınca ılık su iç bu karışımdan 1 çay kaşığı ye aç karnına. Sonra öğlen ve gece yatmadan ye. Yedikten sonra hemen su felan içme ki tadı hemen gitmesin. Zencefil boğazını rahatlatır öksürüğünü keser canım. Bide sırtını üşütme
AyeKantar Albevna_ zencefil doktorlar önermiyor düşük tehlikesi yapabiliyormuş bence içmeyin benim doktorum içme dedi
NurdanHakan Albevna_ ya alev çıkıyor vucudumdan Resmen soyunuyorum terlemeye yada Sıcakta durmaya gelemiyorum
NurdanHakan AyeKantar boğazım kuruyunca mahvoluyorum zaten sürekli agzımda bişiler işte cok sıvı tüketiyorum ama bilmiyorum ne olacak böle
Albevna_ AyeKantar ben baya yedim içtim yaa sormadım da doktora 😐 ama boğazlarım rahatladı zencefil sayesinde
Pcdshn Geçmiş olsun ama enfeksiyon var belli ki. Hastaneye git, kullanabileceğimiz antibiyotikler var versin için, enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı bebek için, ben 3.kez kullanıyorum, yoksa o öksürük geçmiyo 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
NurdanHakan Pcdshn evet yarında bi Gerileme olmazsa gideceğim artık canım inanılmaz yanıyor yarın 5.günüm olacak
Albevna_ NurdanHakan çok geçmiş olsun. Ben boğaz ağrımı böyle hafiflettim baya, o zaman yatarken mutlaka dikkat et soğuk almasın sırtın
Heather NurdanHakan ateşte yapıyor demek ki zararlı olabilir bebeğe. Doktora danışsanız keşke antibiyotiksiz geçmeyecek bir mikropsa daha fena olmasın ilaç kullanmaktan☹ Çok çok geçmiş olsun.
Pcdshn NurdanHakan git tabi küt küt öksürmekten bebek kasılıyodu artık.. Bu 4.gün antibiyotik, yarın içmem bitti çünkü, darısı başına 😊🤞 tekrar geçmiş olsun, en azından gece yatmalık şey tavsiye ederim, sütü ısıtıp içine bi yemek kaşığı zeytinyağı ve az karabiber atabilirsin.. Biraz olsun yumuşatıyo..
NurdanHakan OyaDrdnc dün akşam pekmezini içtim ve zeytinyağı sürüp bogazımı sardım bu sabah kalktığımda biraz rahat kalktım sanki Boğaz’ım yumuşamış gibi keçiboynuzunu TEM’in edeceğim