Merhaba normal Doğumdan korkma çünkü gerçekten çocuğuna verebileceğin en güzel hediye ben iki Doğum gerçekleştirdim bi oğul var 1,5 yaşında bide kızım oldu 27 günlük ikisinidr normal Doğum yaptım epidural normal sancılarımı Evde çektm inan bende çok korkuyodum ikincisinde daha çok korkuyodum ama o sancı geldiğinde Doğum yapacagını bildiğinde o korkudan eser kalmıyo İnan allah yardım ediyo korkma mecbur kalmadıkcada sezaryan olma diyorum ben kesiyi hissetmiyorsun sancı evet kötü ama epidural yaptırınca hafifliyor o süreç merak etme