Gyed Kızlar sabah saat 9.30 girdim ve 10 da kızıma kavuştum spinal sezeryan oldum çok güzel geçti sorularınız olursa elimden geldiği kadar cevaplarim
Bfhvcffesra Gyed Rabbim analı babali büyütsün cnm bende 37hafta 1 günlük hamileyim akintim oluyor birtek ağrım çok değil ama siz nasıl anladiniz doğumun belirtisini
Haticecinar Gyed hayirli olsun kavuşmuşsunuz spinalden korkmalimiyim acaba 4 gun sonra sezeryan olcam bende clk korkuyorum
xwoman Canim öncelikle hayirli olsun:) evladina kavuşman cooookk guzel bir duygu bende artik biran once kollarima alsam diyorum. Bi yandan da korkuyorum. Ameliyat sonrasi nasildi cok agrili sancilimiydi ilk ayaga kalkis falan biraz bahseder misin ?
Gyed xwoman hiç korkma canım gerçekten çok güzel geçti hiç bir sorun yaşamadım ameliyattan 3 saat sonra yürüdüm darısı başına insallah
Gyed Bfhvcffesra ben kontrole geldim net de sancim çıktı zaten benim 3.bebeğim 3.sezeryan olduğu için hemen aldilar
Gyed Haticecinar hiç korkma gerçekten süper bir uygulama hiç agrım olmadi normal bir şekilde de yürüdüm allahım senide yavruna kavustursun
Haticecinar Gyed insallah canim cok saol Allah razi olsun.. ameliyat sirasinda miden filan bulandimi yada aci hissettinmi?