Gozde_coskun Merhabalar , 27+1 im. Çalısan bir hamıleyım ☺️ Sizde de oluyor mu cok uykum gelıyor hele aksam saatine dogru 5ten snra .bi yarım saat uyuyorum iş yernde ? o gözleri kesınlıkle gidiyor 😴
HafizeAysegul Gozde_coskun benimde tam aksi hiç uyuyamıyprum. Geceleri iki gümde bir uyuyorum. Gündüz desen hiç uykum gelmiyor. Şöyle derin uykuya hasret kaldım😔
Gozde_coskun Sengulkrgz aksam evde uyku yokta işte oluyor . Dahada erken ama şu rapor zamanı gelsinde gitmeyeyım işe artık