arastirmacianne yok bitanem kendini hiç kısıtlama herşeyin fazlası zarar gunde 4 bardağa kadar izin veriliyor demli olmamak şartı ile, dediğim gibi zorlasan da zaten 2 bardaktan fazla çay gitmiyor 🤣🤣Hamileysen hiçbirseyden esirgemeyeceksin canın 3 bardak istiyorsa 3 bardak içeceksin. Sonra 5 dakika sonra işiyosun 🤣🤣🤣 bende önceden baya çay içerdim, şimdi çay bardağını elime alamiyorumm kahve desen midemi bulandırıyor 🤦 Bende eskisi gibi kocisle çay içtiğimiz günleri çok özledim 😍