Nagihan19 rabbim saglıcakla kucağına almayı nasip etsin giderken çok yiyip içme canım hatta su içmesen iyi olur stres yapma Doğumdan sonra agrın olsa dahi yürü dikişlerin esnesin oturup kaldıkça dikişler sekil alınca sonrası eziyet oluyor hem gazınında çıkması için yürümen lazım bide uzun oldu kusura bakma sütün gelmese bile emzir göğüslerin uyarılsın hadi hayırlı doğumların olsun 😘