Efo benim gebeliğim tüp bebek şuan 10 haftalık sayılır ve iki ameliyat bi transferim oldu mavi önlük giydiriyolar arkası açık ameliyathane sezeryansa karnına kadar açıyolar normalsede rahmi açıyolar ama senin sezeryan olucağı için belinden iğneni yapıp karnına kadar açar kimi doktorlar ayaktan rahme kadar örtü örtürüyolar sezeryan doğumlarda