BurcuuA ah ne güzel sağlıkla al inşallah bebişini kucağına 🥰 darısı başımıza.. sezeryan olacak sanırım Doğum bölümü hemşireleri nasıl ilgili mi? Senden önce bebişi odaya götürüyorlar mı ameliyat sonrası kafamda deli sorular 🤣 uygun olduğunda bizi bilgilendirirsen sevinirim ❤️