Ozbay Biricikyavrum canım aynı şikayet bendede vardı 13+4 üm bende doktorum şurup verdi çok işe yaradı..Şu an kullanamıyorsan muz ye yada ılık süt onlarda işe yarıyor
MENUR Hurma yiyorum canım biraz rahatlatıyor bide geç saatler de yatmaya 2 saat kalaya kadar biseyler yemezsem rahat ediyorum
bhrbrfnyakup Aynı dert bendede var ama bende sunu anladım.Bırseyler yıyıp hrmen uzanma ve yatmadan once 2 3 saat kadar hıcbsy tuketme yatakta rahatsız oluyosun cunku.Bana doktorum mıde koruyucu bıle verdı faydasız .Ara ara yanıyor ve cok agırlık var mıdemde sankı yedıklerımı hazmedemıyorum gibi