Kaya1902 Selaaaam 🙋♀️ Kızlar benim doktoruma randevu bulmak çok zor 15 gün önceden anca bulabiliyorum en son 34. Haftamda gittim 36. Haftama randevu bulamadığım için 37. Haftama yani önümüzdeki haftaya aldım randevumu.malum Doğum yaklaştı artık haftada 1 gitmem gerek doktor mu randevu veriyor artık yoksa benim mi söylemem gerek ? Devlete gidiyorum şimdiden teşekkür ediyorum 🙏☺️
Yusbur Kaya1902 doktor söylüyor canım ben 1 ayda bir gidiyordum şimdi 33 hafta oldum artık 2 haftada bir gel dedi 2 haftada bir gidiyorum bende devlete gidiyorum 🙂
Purelove Kaya1902 doktor söylüyor zaten şu gün gel diye ben özeli gidiyorum ama genelde son haftalar hepsi her hafta çağırıyor
Kaya1902 Yusbur 2 haftada 1 gidiyordum da işte artık haftada 1 e düşüyor ya doktora randevu bulmam imkansız kendisi mi veriyor yoksa gidince bakmak zorunda mı bunu merak ediyorum canım 37+1 olcam çünkü bu Salı günü