Sevvalacr yarıyı geçmişsin bol bol dinlen çok iş yapmamaya çalış Allahın izniyle hiçbir şey olmaz saglıklı bir sekılde kavusursun, kardesimin düsük riski vardı sonra erken dogum riski dediler öyle öyle 37de dogurdu maşallah da hiç bir sıkıntısı olmadı 3600 dogdu sende içini ferah tut senin miniğin de vaktini beklıyordur😇