CCDGN İsim konusunda fikrinizi rica ediyorum;(SOYADIMIZ DOĞAN) ALYA DOĞAN (şeref”, “sema”, “dağ tepesi” ve “yüksek yer” ) LİNA DOĞAN (Haşr sûresinin 5. ayetinde geçen “lîne” kelimesinin latin harfleri ,''yumuşak hurma ağacı”)
Esrayusuf CCDGN ALYA ismine bayılıyorum kızım olursa inş AMİNE VEYA ALYA KOYMAK İSTİYORUM BENİMDE SOY İSMİM DOĞANÇAY ❤️😘
Deletedmom667 CCDGN daha karar veremedinmi ozamanda lina demiştim şimdide lina dan yana kullanıyorum hakkımı ☺️