Ebrumit Bana ilk keseyi görmeye gittiğimde onu söylemişlerdi kese rahim ağzına yerleşmiş düşer bu diye , kendi doktoruma gittiğimde alakası bile olmadığıni öğrendim, şuan seninki başka ama başka bı doktora yedek olarak gözükmen doğru olur diye düşünüyorum 😊 Allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, Eşim hep bu dünyada yiyecek lokması varsa ne olursa olsun yaşar diyor. Haklı da asla üzme kendini dualarım seninle