SerpilEsra rabbim tez vakitte kavuştursun canım zaten emzirmek hiç bir şekilde oksijen almamasi gerekiyor eğer enfeksiyon yoksa kilosu iyiyse emzirdigindede solunumda bı problem olmazsa en fazla 2 gün sonra çıkartılar
Yıkanabilirsin sorun olmaz DIE düşünüyorum yanlız emzirmeye gitcegi zaman sabun duş jeli gibi kokulu şeyler kullanma sadece duş Alman yeterli bide parfüm filan sıkma