minnosveannesiii Merhaba kizlar.Bugun 14+0im.Sabah pembe lekelenme oldu.Ardindan hemen doktora gittik.Bebegin kalp atışı iyi,büyümesi devam ediyor,rahim ağzı kapalı yani herşey yolunda dedi.Sebep olarakta çatlayan damarlar olabilir dedi.Progestan istedim.Gerek yok dedi,vermedi.Eve geldiğimde sabahki pembe leke kahverengi halini aldı.Doktor bana günlük hayatına devam edebilirsin sıkıntı yok dedi ama korkuyorum.Yasayaniniz var mı?Kalbini duyduk,gördük,ettik ama telasim bitmiyor.Saglik ocağının ebesine danistim o da bir sıkıntı yok,sıkıntı olması için parlak ve kırmızı kan olması gerekir dedi.Cok çaresizim..
Hllswm minnosveannesiii kahverengi lekelenme eski kanaman canım kahverengine dönüşmüş korkulcak bişi yok yat dinlen bi kaç gün
Duygu85 minnosveannesiii evet ben çok yaşadım ama doktorlarımız ne derse o önce Allah’a emanet sonra onlara ben Progestan içiyorum önlem amaçlı demek sizde gerek yoktu korkmayın ama siz yinede biraz dinlenin çok ayakta kalmayın
efsanee_ minnosveannesiii bnde uzun süre yaşadım kese etrafında kanama vardı. Senin bi kerelikmiş. En güzeli dr dinlemek canım bol bol dinlen kendini yoracak şeylerden uzak dur. İnş tekrarlanmaz bi daha
minnosveannesiii Hllswm inşallah canim,tek seferlik pembe leke oldu,bitti.ardindan kahverengi lekeye döndürdü.insallah bu da biter..🙏
minnosveannesiii Duygu85 siz kaçıncı haftalarda yasadiniz? Rahim büyüdükçe kılcal damarlar çatlar hiçbir sakınca yoktur,kanama alanı yok rahim ağzı kapalı bebeğin kalp atışı da iyi dendi bana.surekli bu cümleleri tekrar edip içimi ferah tutmaya çalışıyorum bende..
minnosveannesiii efsanee_ ben de doktor kanama alanı filan hiç demedi.gunluk hayatına devam et,sadece ilişki olmasın dedi.oyle ki ilaç bile vermedi.ondan şaşırıyor insan:) ama çok şükür lekenin kahverengiligi de giderek açılıyor miktarı azalıyor.cok sağol canım 🙏