Ssalihatopcu Selaaam güzel hamiş anneler🌸 ben bugün ilk defa görebildim bebişimi çok şükür 6+6 çıktı ultrasonda (vajinal ult. Göründü) 1 cm kalbi çok güzel pıt pıt atıyor ama henüz ses frekansını duyamadık sizde durumlar neler nasıl geçiyor hamilelik yan etkileriniz çokmu?
Asmuas Ssalihatopcu 7+4m bende bişi gördük kalp atışı vardı ama duyamadık salı günü duymayı umut ediyoruz hayırla kucağınıza alın