xwprensesannesii merhaba ben 5.ayimdayim venüs kullanıyorum kullanımı gayet rahat kesiklere yok açmıyor diğer jiletler gibi ağda gibi değil tabiki daha sık temizlik yapmanız gerekiyor ama rahat bende gebelikten önce ağda kullanıyordum ama hamilelikte acı eziğimiz daha düşük ve çok acıyor ve göremiyorum doğuma kadar böyle devam edicem.