Ozlmdoruk Sevgili anneler yakında doğumum olucak her ihtimale karşı mama takviyesi olabilir diye sizden en iyi organik ve sağlıklı olan bebek maması markası rica edebilir miyim. 1. Aptamil çok gaz yaptıgı söylenmis.. 2. Hipp markası önerilebiliyor.. Ama ben yinede deneyimli bilgisi olan annelere sormak istedim simdiden tesekkurler🤗
DemetDigesu Ozlmdoruk canım benım gorumcemın 6 cocugu var tum dogumları sezeryan oldugu ıcın aptamil kullandı ılk gunlerde hıc gaz yapmadı yanlız ıcındekı granullerı erıyene kadar calkalamanız gerekıyor onlar ermçımezse gaz yapıyormus
Defnederen012 Ozlmdoruk ben İlk kizimda emziremedigim için hep hipp1 combiotik olan mamayı kullandım ve ne gaz ne kabızlık ne boş şişkinlik hiç bişey yapmadı çok memnun kaldım. Şimdi ikinci kızıma yine hipp koycam ilk haftalarda lazm olur 😊
ozgeya Ozlmdoruk Bebeğimde Hipp Combiotic mama kullanıyorum.İçerik olarak diğer mamalara göre daha temiz.içindekiler organik.prebiyotik ve probiyotik olduğu için de bağırsakları güzel çalıştırıyor.
aysssmt Ozlmdoruk evolvia en iyisi icrrik olarak hepsine baktim insallah gerrk kalmaz ama.gerrk olursa evolvia alacagim
Ckrmtlrcnsb Ozlmdoruk evet canım en iyisi oymuş araştırmalarıma göre bende ondan aldım instagramda mühendisinoğlu var bir göz gezdir istersen
Ozlmdoruk DemetDigesu hmm anladim canim nette arastirdim aptamilin fazla gaz yaptigini yazmis cogu kisi o yuzden onu direkt eledim
Nevo Ozlmdoruk golden var keçi sütü kabız yaptı bizi sma optipro da Hipp e başladık rahat ettlk kesinlikle hipp koy
Hacerharmankaya03 Bende çok araştırdım tecrübeli annelere falan sordum eskilerden beri kullanılan SMA optıpro mamasına karar vardım aptamilin gaz yaptığına inanıyorum çoğu kez şahit oldum yeğenlerimden dolayı