Giizem55 Kızlar yamanla arden konusunda eşimle anlaşamadık sonuç olarak Karan ismine karar verdik sizce nasıl ? Anneler fikirlerinizi bekliyorum benim için önemli 💙
oykusss Giizem55 Fahriye koydu demek oradan gördünüz 🤣🤣🤦🤦🤦 Gönlünuz neyi istiyorsa onu koyun siz bizim okulda da döne diye bı kız vardı. Yazık kızla sürekli dalga geçerlerdi. Önemli olan dalga gecikmeyecek bı isim seçmek 😊
Giizem55 ozgyrs teşekkürler canım Arden de çok direndim eşimi ikna edemedim o da hep Yaman olsun istedi karan ortak karar oldu üçü arasında kura çektik Karan çıktı ama kararsızım hala 🙈
ozgyrs Giizem55 bence cok hoş. Bizde Sarp ve Uygar arasında gittik geldik. Sarp oldu 🙈 anlıyorum seni. Ama Karanda fazla duyulmamıs cok tatlı geliyo kulaga😍
Minedy karan güzel değil. fahrıye evcen farklı ne koysam deyıp uydurmus gıbı bı ısım. arden daha guzel bence :)
butterfly4 @oykusss ya çok üzülüyorum böyle çocuklara, aileler çocukları zor durumda bırakıyor, bütüüün isimler bitmiş de döne mi kalmış yazık ya
oykusss butterfly4 Aynen döneydi kızın ismi kız 23 yaşındaydı değiştirdi ismini dava açıp babaannesinin ismi miymiş neymiş