Fatosbartu 9 ay önce kürtaj olmuştum bugün kontrole gittim hormonlara baktılar anlayan bakabilir mi FSH 5.58 LH 6.27 TSH 2.64 PROLAKTİN 12.18 ESTRADİOL 31.31
Ogretmen Fatosbartu hormonlarımız aynı gibi. Sadece benim estradiolum 45 di. Bana doktor ilaç vermişti. Çok kötü durumda değil ama doktor ilaç verebilir
Hulyarsln Fatosbartu estradiol hormonunuz 45 ve üzeri olmalı bu hormon cinsel işlevsellik hormonudur yumurtalıklarla ilgili bir durumdur yüksekliğindense düşüklüğü daha tedavi edilebilir ilaç verir muhtemelen doktorunuz..
Ogretmen Fatosbartu cyclo-prognova verdi. Adet düzenleyiciymiş normalde ama benim adetlerim düzenli olur. Yine de bu hapı vermişti. Kullandım bitti. Şimdi adetimi bekliyorum. İnşallah olmam da bebişim vardır 🤲🏼