Cnsukckk iki tane içli disli zıbın al ilk doğduğunda kullanıp atilsin
1 tane onlu 2 3 tane 5li hastane çıkışı al lazım olacak hastanede sonrasında da on beş yirmi gün kullanırsın
Çok fazla yenidoğan yazan şeyler alma hem yikayinca çekiyorlar hemde çocuğun iri mi ufak mı doğacak bilemiyorsun ama ilk ay öyle çabuk buyuyorlar ki genelde 0-3 aylık olarak al hem ayaklı al hem ayaksız tulumlar al
Çorap eldiven şapka istediğin kadar al keyfine kalmış
Kendine mutlaka depend ve tek kullanımlık lohusa çamaşırları al hastanede lazım olucak
Bı ince bı kalın battaniye, havlu yada bornoz muslin örtü al ( muslin örtüler çok işe yarıyor ben bı kaç tane aldım )
Ağız mendili 15 20 tane alsan bı müddet sana yeter
Yaz bebeği bile olsa mutlaka yeleği patiği çorabı olsun
Aklıma çok fazla bişey gelmiyor ama ilk etapta bunlar hep lazım olan şeyler bı ailede 6 hamileyiz 😂😂😂