Kubos11 canim benim de son adet tarihim 18 mart 5+4 bugünde benim. Normalde benim de kontrolum 20 mayıstaydı. Ama şiddetli bel ağrısından duramadığım için gittim keseyi gördük 5+1 de çok şükür.. haftaya cuma günüde kalp atışı ve bebeği görmek için gidicez.. bence sende bi ön muayene ol derim herşey normal mi değerlerin yükseliyor mu diye..