Ryhnytm aman aman is yapamazsın dediler aman aman yemek yiyemezmisim ne kadar sakin olup bebeğinizin isteklerine odaklanırsanız o kadar sakin olur anlayışıyla hareket ettim çok şükür evet yiyemedigim zaman oldu esimden Allah razı olsun yemek yapamadığımda anlayışla karşıladı o yaptı gerekirse dışardan aldı geldi evi mi de süpürmedigim zaman oldu gerektiği zaman gece duş aldım gece temizlik yaptım illa da alsın diye ugrasmayinca böyle oldu mutlu muyum hem de cok pişman miyim asla 🥰