Yektaaa kesilme falan hiç bir şey hissetmiyorsun sonda yı ben spinal yapıldıktan takılmasını istedim bunu talep edebilirsin bişey anlamamış olursun .
Ben iğne vurulurken hiç bişey anlamadım sadece belden aşağın bi anda sıcaklık geliyo iğne sonrası uyuşma oluyor onun dışında mide bulantısı yaşayanlar var ama bende olmadı . Korse bana doktor 40 n çıkınca takabilirsin dedi .şuan 15. Günüm .
Bence hemen ayaklanma iyi hissetsende kendini yürü et Evde ama hani etrafı toparlama anlamında girilme bieşye ablam öyl yapmıştı iyi hissediyordu kendini yumruk ufak beze oluştu karnında