Selin4335 Kızlar bebek hareket ettikçe altta iğne batar gibi batma yaşıyorum sanki çıkıverecek gibi zaten plesentam aşağıda kanama riskim var zorlanıyorum baya böyle olan var mı?
Damlaamine Ben bugün 35 oldum ve gerçekten aşağıya baskı cok arttı yürürken zorlanıcam nerdeyse doktorum normal artık büyüdü dedi