Gulsahb Kızlar pleksi ya da Magnet Bebek hatırası yaptırdınız mı?? Güvenilir ve güzel bir site biliyor musunuz??
Sibelclskn3 Gulsahb https://instagram.com/magnetevii?utm_source=ig_profile_share&igshid=p4yqgzquo0c6 bu site çok güzel kızlar 😍
lalenur Gulsahb https://instagram.com/semmertasarimatolyesi?utm_source=ig_profile_share&igshid=128q1beu2dg4o bu sayfa da guzel cnm
lalenur Sibelclskn3 evet cnm ben henuz almadim ama gecen ay arkadasim aldi magnetlerinden gayet guzel geldiler bende bu sayfadan alirim buyuk ihtimalle
Elikkk https://www.instagram.com/p/BwVcpsGBmpJ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=17l2y5g9xrtc1 burdan yaptıracağım hastanede dağıtmak için
Gulsahb Teşekkür ederim kızlar. Ya çok klişe magnetler var herkes aynısından dağıtıyor biraz tatlı bir şeyler olsun diyorum ama keçeden falan beğendim ama onlar da aşırı pahalı. Tanesi 7 lira diyorlar 😳
Yeniannepinar Yaptırmayı düşünmüyorum. Simdiye kadar bana verilen süsleri evde tutmadım bile dolaba fonda asmadım. Gereksiz görüyorum niyeyse kızmayın bana 🤭 o günün bir fotosunu çekip süsleyip dolaba asmak tan güzel anı olmaz bnce