ADemir Kızlar bişey sormak istiyorum bu sistem bebeğin boyutunu neye göre veriyor acaba. Geçen hafta yaklaşık 20 cm diyordu bu hafta dolma biber büyüklüğünde diyor 17+5 olduk.. Ben 20 cm dolma biber görmedim hiç.
Deletedmom667 ADemir sisteme bakma sen aynı haftada olanlara bile farklı farklı meywe sebze cıkıyor=)
ikinciprensimgeliyor ADemir Canim 31 haftaligiz.oglum 40 cm ama bende 40cm lik hindistan cevizi gormedim🤣🤣🤣sacmaliyor iyice sistem
oykusss ADemir Aşk olsun artık herşey hormonlu , hormonlu dolma biberdir o 🤣 Sistem yalan söylemez 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ryhnytm ADemir onu sabah bende düşündüm kereviz kadar diyo ben iki kiloluk 42cmlik kereviz hiç görmedim😂😂😂
hunilimom ADemir burda aynı haftada olup ayrı sebzeler meyveler vardı benim de geldi başıma 33 de ben başka birseydim arkadaş başka burda boyu 30 kusur diyor ultatsonda kızımın boyu 42 lerde 🤷♀️🤷♀️