Ozge_acg 36+6 gunluk hamileyim bebegim dogum pozisyonunda ama hala dogum kanalina inmedi normal mi sizde rahimde incelmede yokmus napmak lazim
Yamac41 Ozge_acg daha erken değil mi zaten kanala inmesi için bende bugün 37 oldum tam doktor 38 de gel bakalım demişti
Aysegolcuk Ozge_acg daha erken canım bende 37+5 haftadayım bebeğimin kafası aşağıda gününde gelmesi daha iyi olmaz mi
GulsunA melegmgeliyor0 7 kere oldugunu bilmiyordum, bende 1 defa yaptim dün aksam. Bugun tekrardan yapiyim o zaman 🤲🏻