Ebruss Sarikis ben bugün gittim programa göre 14+4 ama doktorum 15 haftalık dedi. Cok ugrastı yüzde 95 kız dedi göstermedi cünkü ama cinsiyet bu aralarda belli oluyormuş 😍 nazlı cıktı öksürdüm yürüdüm oynamadı yerinden parmaklarını emiyordu😂
Sarikis Mrvegrkan tam olarak kaçıncı haftada bu cinsiyet belli oluyor çözemedim bazilarinin 12-13haftalard belli oluyor
Mrvegrkan Sarikis benim 12 erkek gibi dedi net konuştu ama tam kesin birşey söylemedim 15. Şuan 16 gidicem
Ebruss Sarikis aslında doktora ve makinelerinede baglıyms bende cok ugrastı öksürttü oynattı azcık sarstı 😂 yani bebişin keyfine baglı 12. Haftadan sonra organları belirginleşiyormuş