Masalsmom aynen aynen bende bugun yaptırdım yakın sonuclarımız.. Aclıkta referans aralıgı bende 70-106 yazıo benımki 90 cıkmıstı... Toklukta referans aralıgı yazmıyordu doktorla konustum gauet iyi skntı yok dedi... Nettende arastırdıgım kadarıyla her hastanede tokluk degısıormus 130 140 sınır diye