Fatma48 bence testi tekrar yapın 15-20 dakika içinde çıkarsa gebesiniz demek. testler çok bekleyince 2.çizgi hamilelik yoksa bile çıkıyor. Benim öyle oldu akşam yapmıştım sabah baktım 2. Çizgi çıkmıştı ama ertesi günü adet oldum . Ama inşaAllah sizinki gerçek bir hamileliktir.