zeynepsalgarr1 Meltem1234 valla özel olarak yaptığım bir şey yok ama dikkat etmeye çalıştım çünkü hamile kaldığımda doktorun baskülü ile 107 kiloydum şu an aynı baskülle 111 kg olarak çıktım. Boy 1.76🙄
Aysenur9689 62 ile hamile kalmıştım. 16.haftamıza kadar yoğun bulantı kusmadan dolayı 56 ya kadar düştüm. 18.haftadan sonra kilo almaya başladım. Şuan 25+5iz 64 kiloyum. 24+6 da oğlum 800 kızım da 740 gr dı. Çok şükür haftamızla uyumluyuz. 😊 doğumumuz da benim yaramazlar erkenci davranmazsa ağustos başında olmalı. Ama tahminime temmuzun ortası ya da sonu civarı olur gibi geliyo. Herkes sağlıklı kucaklasın inşallah yavrusunu.
Dilanakbaba 33+1 deyim 16kg almışım çok zayıf hamile kaldığım için doktor normal olduğunu söylüyor.ama ben yine de fazla buluyorum😭😭😭
Karakuzuu Dilanakbaba Dilanakbaba kaçıncı ayında kilo almaya başladın. Zayıf hamile kaldığını söylediğin için soruyorum. Bende zayıf kaldım sayılır çok almaktan korkuyorum
Karakuzuu Bu 7 8 kilo alanlar kaçıncı aylarda kilo almaya başladınız İlk 3 4 ayınızda kilo aldınız mı
Dilanakbaba Karakuzuu ilk aylar çok kustum hiç almadım ama 4.aydan sonra her ay 4kg aldım ve çok yemediğim halde aldım
SelmAkqun Dilokyrgl bu zamana kadar bu kadar aldıysan bu saatten sonra da fazla almazsın bence içi qenişlerdensin sanırm 🤣
Kumsaldakiinci Sryilknr sizin yorumunuzu okuyunca kendimi gördüm 🤦🏻♀️ Bende 29+5 teyim 11kilo aldım bebek 1600 grammış bana da tatlı yeme dedi yemediğim halde 🤦🏻♀️