Tugce1907 Ben 37+2 haftalık gebeyim 3 gündür bebegimin hareketlerinde cok azalma var normalde hic durmuyodu gece bile uyanıyodum sizce hastaneye gitsem mi Pazartesi kontrolüm var ama bilemedim ilk dogumum sezeryandı
Yamac41 Tugce1907 suyu azalırsa da hareketleri azalır doktorum bana hareketsizlik hissettiğinde mutlaka gel dedi bence riske atma git
Deletedmom277 Tugce1907 Az da olsa hareket ediyorsa tamamdır hiç etmezse gidin tabii son aylar hareket etmesi çok önemli
Tugce1907 Yamac41 gittim dayanamadım biraz oksijensiz kalmış hava verdiler başka bı sıkıntı yokmuş allaha şükür