EbruKeles İhihihihi valla öyle oluyor kuzum bide benim tiroid rahatsızlığım vardı. 25 ten düşüne kadar doktor dikkat edin dedi. 12 ye düştü sonra adet olamadim ben bir günde kaçırdık nasıl olsa olmuyor diye Allah'ın işi işte o gün 7 ye düşmüş benim hormon ,o gün hamile kalmışım 🤣🤣😆 Tesadüfen öğrendim doktora gidip tarlusal yazdıracaktim dedi kanda bakalım ona göre yazarım sabah bı gördüm sonucu eşime sesleniyorum aşkım baksana bu ne diye , oda ben nereden bileyim dedi öylelikle öğrendik 🤣🤣🤣🤣🤣🤣