pnarkmrc Deryaras bendede riskli cıktı sıvı almayı önerdiler ama kabul etmedim ama detaylı ultrasonda hiç birşey olmadığı bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu öğrendim bence ne derlerse desinler takma kafana rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin
arda Deryaras benimde ikili testimde ense kalınlığı yüksek riskli olabilir bebekte sıkıntı olabilir demişlerdi nifty testi yaptırdık çok şükür bi sıkıntı çıkmadı. İçini ferah tut bi sıkıntı olmaz inşaallah.