Dilara38 Biz bugün 7+1 olmuştuk. Kalp atışlarını dinlemeye gittik doktor ultrason da 6+4 gözüktüğünü bebeğin geç tutunmuş olduğunu söyledi. Bunun bi sakıncası var mı? Böyle bir durumla karşılaşmış olan?
oykusss Dilara38 Kuşum benimde adete göre 9 haftalıkti , ultrasona göre 6 haftalık, canını sıkma bide her ultrasonda farklı çıkıyor diye bişey var belki farklı çıkmıştır haftaları 😊 Pek birşey ifade etmiyor yani bir hafta geç doğacak sadece 😊
oykusss Dilara38 Benimde kalp atışlarında yanında patavatsız bı hemşire vardı derinden geliyor kalp atışları dedi . Doktora döndüm kötü birşey mi var diye hemşireyi çıkartti odadan hiçbirsey yok merak etme bazen işime burnunu sokuyorlar dedi doktorum. Yeni hamileyiz ya bazı doktorlar iyi niyetli olarak anlatıyor ama biz hep kötü anlamda anlıyoruz. Çünkü daha hiçbirsey bilmiyoruz . Ben o yüzden o doktorumda çok memnunum hep benim anlayacağım dilden anlatıyor 😊
oykusss Dilara38 İçini rahat tut bebisini bekle annesi , benim daha randevuma 2 hafta var. Çok heyecanlıyım ne kadar büyüdüğü görmek istiyorum. İçim kıpır kıpır oluyor 😍😍